Wat vervelend dat je jouw OV-chipkaart met abonnement niet kan gebruiken, omdat deze kwijt of kapot is. We helpen je graag weer op weg!
Wat moet je doen?
- Blokkeer je oude kaart en vraag een vervangende OV-chipkaart aan via https://www.ov-chipkaart.nl/ of neem telefonisch contact op via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Het is erg belangrijk dat je kiest voor een 'vervangende OV-chipkaart' en niet een nieuwe OV-chipkaart. Bij het aanvragen van een vervangende OV-chipkaart worden namelijk je reisproducten overgezet op je vervangende kaart. Bij een nieuwe OV-chipkaart gebeurt dit niet.
- Neem contact op met de klantenservice van Qbuzz via chat, webformulier of telefoon. We bespreken graag met jou de opties om zo snel mogelijk weer te kunnen reizen.
Staat er een studentenreisproduct op jouw kapotte/verloren OV-chipkaart? Kijk dan voor meer informatie op https://www.studentenreisproduct.nl/ik-ben-een-reizende-student/vervangen/