Dit kan twee oorzaken hebben:
- Je hebt buiten de geldigheid van jouw Sterabonnement gereisd;
- Je hebt een onjuiste sterwaarde/centrumzone gekozen.
Controleer eerst of je de juiste sterwaarde en centrumzone op jouw abonnement hebt staan. Je kunt de sterwaarde en centrumzone van jouw abonnement in je bestelbevestiging of via jouw OV-chipkaart account op www.ovchipkaart.nl.
Via de zonehulp op onze website kun je het aantal benodigde sterren voor het abonnement en de centrumzone berekenen. Soms zijn er meerdere centrumzones mogelijk, hiervan kies je er degene die het beste past bij jouw reisvoorkeuren.
Wanneer blijkt dat je de verkeerde sterwaarde of centrumzone op jouw abonnement hebt staan, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Onjuiste instelling apparatuur in de bus.
Heb je wel de juiste sterwaarde en centrumzone op je abonnement staan, maar wordt er toch saldo afgeschreven? Dan is er mogelijk iets misgegaan met de apparatuur in de bus. Als er onterecht saldo van jouw kaart is geschreven kun je uiteraard restitutie aanvragen.